Zapytania ofertowe - Archiwum
30/REG/2020
Przedmiot zamówienia: Dostawa mebli laboratoryjnych
Pliki do pobrania:
- Zapytanie ofertowe
- Załącznik nr 1 - Formularz oferta
- Załącznik nr 2 - Formularz cenowy
- Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku powiązań
- Załącznik nr 4 - Wzór umowy
- Załącznik nr 5 - Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
- Załącznik nr 6 - Opis mebli laboratoryjnych i dygestorium
- Informacja z otwarcia ofert
- Zawiadomienie o wyborze oferty
29/REG/2020
Przedmiot zamówienia: Dostawa stołów procesowych
Pliki do pobrania:
- Zapytanie ofertowe - zmiana
- Załącznik nr 1 - Formularz oferta - zmiana
- Załącznik nr 2 - Formularz cenowy - zmiana
- Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku powiązań
- Załącznik nr 4 - Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
- Odpowiedzi na pytania
- Informacja z otwarcia ofert
- Zawiadomienie o wyborze oferty
- Zawiadomienie o ponownym wyborze oferty
24/REG/2020
Przedmiot zamówienia: Sukcesywne dostawy środków czystości
Pliki do pobrania:
- Zapytanie ofertowe
- Załącznik nr 1 - Formularz oferta
- Załącznik nr 2 - Formularz cenowy
- Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku powiązań
- Załącznik nr 4 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
- Załącznik nr 5 - Wzór umowy
- Załącznik nr 6 - Źródło finansowania
- Zawiadomienie o wyborze oferty
27/REG/2020
Przedmiot zamówienia: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego
Pliki do pobrania:
- Zapytanie ofertowe
- Załącznik nr 1 - Formularz oferta
- Załącznik nr 2 - Formularz cenowy
- Załącznik nr 3 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 4 - Oświadczenie o braku powiązań
- Załącznik nr 5 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
- Załącznik nr 6 - Wzór umowy
- Załącznik nr 7 - Zlecenie serwisowe
- Załącznik nr 8 - Protokół naprawy gwarancyjnej
- Zawiadomienie o wyborze oferty
23/REG/2020
Przedmiot zamówienia: Sukcesywne dostawy środków ochrony indywidualnej
Pliki do pobrania:
- Zapytanie ofertowe
- Załącznik nr 1 - Formularz oferta
- Załącznik nr 2 - Formularz cenowy
- Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku powiązań
- Załącznik nr 4 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
- Załącznik nr 5 - Wzór umowy
- Zawiadomienie o wyborze oferty
20/REG/2020
Przedmiot zamówienia: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego
Pliki do pobrania:
- Zapytanie ofertowe
- Załącznik nr 1 - Formularz oferta
- Załącznik nr 2 - Formularz cenowy
- Załącznik nr 3 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 4 - Oświadczenie o braku powiązań
- Załącznik nr 5 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
- Załącznik nr 6 - Wzór umowy
- Załącznik nr 7 - Zlecenie serwisowe
- Załącznik nr 8 - Protokół naprawy gwarancyjnej
- Informacja o unieważnieniu postępowania
16/REG/2020
Przedmiot zamówienia: Przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej dla przedsięwzięcia pn. „Laboratorium Fizjologii Pozbiorczej Produktów Ogrodniczych (LFPPO)”
Pliki do pobrania:
- Zapytanie ofertowe
- Załącznik nr 1 - Formularz oferta
- Załącznik nr 2 - Wzór umowy
- Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku powiązań
- Załącznik nr 4 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
- Zawiadomienie o wyborze oferty
15/REG/2020
Przedmiot zamówienia: Dostawa samochodu osobowego
Pliki do pobrania:
- Zapytanie ofertowe
- Załącznik nr 1 - Formularz oferta
- Załącznik nr 2 - Specyfikacja
- Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku powiązań
- Załącznik nr 4 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
- Załącznik nr 5 - Wzór umowy
- Zapytanie ofertowe - zmiana
- Odpowiedzi na pytania
- Odpowiedzi na pytania
- Odpowiedzi na pytania
- Informacja o unieważnieniu postępowania
12/REG/2020
Przedmiot zamówienia: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego
Pliki do pobrania:
- Zapytanie ofertowe
- Załącznik nr 1 - Formularz oferta
- Załącznik nr 2 - Formularz cenowy
- Załącznik nr 3 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Część nr I
- Załącznik nr 4 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Część nr II
- Załącznik nr 5 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Część nr III
- Załącznik nr 6 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Część nr IV
- Załącznik nr 7 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Część nr V
- Załącznik nr 8 - Oświadczenie o braku powiązań
- Załącznik nr 9 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
- Załącznik nr 10 - Wzór umowy
- Załącznik nr 11 - Zlecenie serwisowe
- Załącznik nr 12 - Protokół naprawy gwarancyjnej
- Odpowiedzi na pytania
- Zapytanie ofertowe - zmiana
- Odpowiedzi na pytania
- Zawiadomienie o wyborze ofert
7/REG/2020
Przedmiot zamówienia: Sukcesywne dostawy papieru, materiałów papierniczych, artykułów piśmienniczych, akcesoriów komputerowych, druków i innych materiałów biurowych
Pliki do pobrania:
- Zapytanie ofertowe
- Załącznik nr 1 - Formularz oferta
- Załącznik nr 2 - Formularz cenowy - poprawiony
- Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku powiązań
- Załącznik nr 4 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
- Załącznik nr 5 - Wzór umowy
- Odpowiedzi na pytania
- Odpowiedzi na pytania
- Zawiadomienie o wyborze oferty
3/REG/2020
Przedmiot zamówienia: Zapytanie o usługę doradczą – opracowanie dokumentacji aplikacyjnej do konkursu II.2.2 „Promocja gospodarcza regionu” numer RPLD.02.02.02-IP.02-10-067/19
Pliki do pobrania:
- Zapytanie ofertowe
- Załącznik nr 1 - Formularz oferta
- Załącznik nr 2 - Wzór umowy
- Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku powiązań
- Załącznik nr 4 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
- Zawiadomienie o wyborze oferty
1/REG/2020
Przedmiot zamówienia: Sukcesywne świadczenie usług sekwencjonowania i syntezy oligonukleotydów
Pliki do pobrania:
- Zapytanie ofertowe
- Załącznik nr 1 - Formularz oferta
- Załącznik nr 2 - Formularz cenowy - poprawiony
- Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku powiązań
- Załącznik nr 4 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
- Załącznik nr 5 - Wzór umowy
- Odpowiedzi na pytania
- Zawiadomienie o wyborze oferty
33/REG/2019
Przedmiot zamówienia: Sukcesywne dostawy środków czystości
Pliki do pobrania:
- Zapytanie ofertowe
- Załącznik nr 1 - Formularz oferta
- Załącznik nr 2 - Formularz cenowy
- Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku powiązań
- Załącznik nr 4 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
- Załącznik nr 5 - Wzór umowy
- Zawiadomienie o wyborze oferty
22/REG/2019
Przedmiot zamówienia: Wykonywanie czynności zastępstwa inwestycyjnego przy przygotowaniu oraz realizacji Inwestycji pod nazwą: „Zwiększenie efektywności energetycznej budynku należącego do Instytutu Ogrodnictwa w Skierniewicach” w ramach realizacji projektu pt.: „Zwiększenie efektywności energetycznej budynku należącego do Instytutu Ogrodnictwa w Skierniewicach” nr umowy POIS.01.03.01-00-0051/17
Pliki do pobrania:
- Załącznik nr 1 - Formularz oferty
- Załącznik do oferty:
- Załącznik nr 2 – Wzór umowy
- Program funkcjonalno-użytkowy
- Zawiadomienie o wyborze oferty
8/REG/2018
Przedmiot zamówienia: Przygotowanie wniosku o wpisanie przedsięwzięcia pn. Utworzenie Centrum Technologii Innowacyjnego Przetwórstwa Ogrodniczego przy Instytucie Ogrodnictwa w Skierniewicach do Kontraktu Terytorialnego Województwa Łódzkiego i opracowaniu wniosku o dofinansowanie wraz z załącznikiem w postaci Studium Wykonalności dla ww. przedsięwzięcia w ramach Działania I.1. Rozwój Infrastruktury badań i innowacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego, Osi Priorytetowej I: Badania, Rozwój i Komercjalizacja wiedzy
Data zamieszczenia: 21.03.2018 r.
Termin składania ofert: 29.03.2018 r.
Pliki do pobrania:
6/REG/2018
Przedmiot zamówienia: Zapytanie ofertowe na EKSPERTÓW MERYTORYCZNYCH do przeprowadzenia szkoleń w ramach realizacji projektu pt. „Ochrona bioróżnorodności gleby warunkiem zdrowia obecnych i przyszłych pokoleń” nr umowy POIS.02.04.00-00-0082/16-00 w ramach działania 2.4 Ochrona przyrody i edukacja ekologiczna, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
Data zamieszczenia: 02.03.2018 r.
Termin składania ofert: 12.03.2018 r.
Pliki do pobrania:
- Zapytanie ofertowe
- Formularz oferta
- Wzór umowy
- Załącznik nr 1 - Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym
- Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
- Zawiadomienie o wyborze oferty
3/REG/2018
Przedmiot zamówienia: Chów, utrzymanie i ocena rodzin pszczelich przeznaczonych do przeprowadzenia Performance test w ramach projektu SmartBees na Litwie
Data zamieszczenia: 23.01.2018 r.
Termin składania ofert: 31.01.2018 r.
Pliki do pobrania: